Kieleckie Centrum Kultury Pl. Moniuszki 2 b
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
Kierownik ds. kadr w dziale organizacyjno-kadrowym
Wymiar etatu: 1/1
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
– prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.,
– prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., udział w naliczaniu wynagrodzeń i sporządzaniu list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń,
– sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenia),
– stała obsługa programu kadrowo-płacowego,
– prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS,
– rozliczanie delegacji pracowniczych,
– kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń BHP oraz badań medycyny pracy,
– udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych,
– współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
– prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
– archiwizacja dokumentów wytworzonych w dziale.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Kieleckie Centrum Kultury, 25-334 Kielce Pl. Moniuszki 2 B
Stanowisko pracy: Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy komputerze, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z interesantem, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Wymiar czasu pracy: 1 etat, umowa o pracę
Wymagania niezbędne:
– wykształcenie wyższe,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku ,
– biegła znajomość obsługi komputera i korzystania z Internetu, znajomość oprogramowania biurowego typu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
– bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel,
– znajomość programów kadrowo-płacowych,
– znajomość programu PŁATNIK,
– bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, systematyczność,
– umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– curriculum vitae oraz list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
– kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
– podpisana klauzula informacyjna RODO/w załączeniu/,
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do dnia 20.03.2020 r. do godz. 16:00, osobiście, lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres:
Sekretariat Kieleckiego Centrum Kultury
25-334 Kielce Pl. Moniuszki 2 B,
Z dopiskiem na kopercie ,,Kierownik ds. kadr,,/liczy się data stempla pocztowego/
ewentualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariatkck@kck.com.pl
Darmowy wyjazd z parkingu dla widowni uczestniczącej w wydarzeniach organizowanych na dużej scenie KCK:
Wyjazd po tych godzinach płatny na podstawie biletu wjazdowego.